Název projektu: Podpora výuky anglického jazyku v ZŠ Pozlovice
Předpokládané datum ukončení projektu: 31. 12. 2015
Předpokládané datum zahájení projektu: 1. 9. 2015
Předpokládaná doba trvání projektu v měsících: 4,0
Rozpočet projektu celkem: 132 440,00
Popis projektu Základní školy: Projekt je zaměřen na podporu kurikulární reformy a výuku cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních.
Číslo klíčové aktivity: 4
Název podporované aktivity: Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních
Cíle realizace klíčové aktivity: Cílem klíčové aktivity je podpora rozvoje individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v oblasti anglického/německého/francouzského jazyka na základních a středních školách, formou řízené, kombinované a individualizované výuky (blended learning) na základě přirozené posloupnosti jednotlivých fází osvojování cizího jazyka, tj. poslech – mluvení – čtení – psaní. K tomu přispívá využití kombinovaného výukového systému (blended learningu), který umožňuje individualizované vzdělávání žáků zohledňující jejich aktuální úroveň jazykových znalostí a dovedností, individuální potřeby a možnosti rozvoje.
Číslo klíčové aktivity: 3
Název klíčové aktivity: Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.
Název podporované aktivity: Podpora realizace kurikulární reformy škol a školských zařízení.
Cíle realizace klíčové aktivity:
Cílem klíčové aktivity je podpora rozvoje individuálních ústních komunikačních dovedností učitelů v oblasti
anglického/německého/francouzského jazyka na základních a středních školách formou řízené, kombinované a individualizované výuky (blended learning) na základě posloupnosti jednotlivých fází osvojování cizího jazyka, tj. poslech – mluvení – čtení – psaní. K tomu přispívá tato aktivita využitím kombinovaného výukového systému (blended learningu), který umožňuje individualizované vzdělávání osoby – učitele – zohledňující jeho aktuální úroveň jazykových znalostí a dovedností, individuální potřeby a možnosti rozvoje.
|